Månedlige arkiver: juli 2013

Flere bilder fra Barcelona

Den ene dagen i Barcelona tok vi taxi opp til fjellhøyden Castell de Montjuic der det befinner seg en flott, gammel borg med en nydelig utsikt over hele byen. Kan absolutt anbefales! Vi tok taubanen ned til havnen igjen noe jeg synes var fryktelig skummelt, men absolutt verdt det da jeg var trygt nede på bakken igjen.. :)

Mine fine <3

Fine Barcelona med Sagrada Familja i bakgrunnen

Fotograf Stine

Sol i øynene sammen med drømmemannen min!

*Blowing in the wind* ;)

Mine nye skatter

Her ser dere mine to salgskupp fra Vincci, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med mine nye skatter! Vesken har jeg fra før i fargen svart med gull, men da jeg fant denne til halv pris klarte jeg ikke dy meg. Jeg elsker blåfargen og at den har sølvdetaljer. Begge tingene blir med meg til London i begynnelsen av august, så da blir det mange antrekksbilder på bloggen.

Mulberry Lily i fargen Slate Blue:

Acne Alma i fargen Taupe:

Salgskupp: Acne og Mulberry

I går hadde jeg fri fra jobb, så jeg dro med meg kjæresten inn til byn for å se om vi fant noen kupp igjen på salget – OG det skal jeg love deg at jeg gjorde! På Vincci fant jeg noen sko fra Acne som jeg lenge har sett på til hele 70% avslag. I tillegg fant jeg en veske fra Mulberry i en nydelig blåfarge som var nedsatt med 50%. Sistnevnte blir bursdagsgave fra kjæresten min når jeg fyller 24 i slutten av august :)

Gårsdagens antrekk:

Kjole fra Samsøe // Jakke fra H&M // Sko fra Acne //Veske fra Balenciaga

Hva som er oppi posen viser jeg dere i morgen. Dersom du er litt ekstra nysgjerrig kan du se den ene tingen på min instagramprofil @tittibruvik. Nå venter vin, ost og kjeks med de beste jentene før det blir en liten tur ut på byn :)

«Edanna» fra By Malene Birger

Her ser dere noen bilder av den nye genseren som jeg nevnte i forrige innlegg. Den er fra By Malene Birger sin høstkolleksjon, og det var kjærlighet ved første blikk da den kom inn på jobben. Selv om jeg er veldig glad i fargerike klær, er det ikke tilfeldig at over 50% av garderoben min består av klær i svart og grått..

Var den ikke fin?

Rett etter jobb i dag drar jeg på hyttetur og kommer ikke tilbake før på søndag. Flere bilder fra ferien i Barcelona og Albir kommer derfor da. I mellomtiden vil jeg ønske alle en strålende helg!

Første dagene i Barcelona

Her kommer noen bilder fra de første dagene vi hadde i Barcelona. Vi ble der i fem dager før vi tok toget videre til Albir. To av dagene i Barcelona ble tilbrakt på stranden, mens resten av tiden ble brukt på shopping, litt sightseeing og masse god mat og drikke. For min del kjøpte jeg utrolig lite (kun joggesko fra Nike og en veske til 3 euro), så shoppingen får jeg ta igjen når jeg reiser til London i august.

Sagrada Familia – obligatorisk turistmål når man er i Barcelona

Happyface!

Fineste Stine og Ina <3

Trioen!

Fin venninne og roomie

Kjærestepar

Én av kveldene i Barcelona spiste vi på Rosa Negra som har adressen Via Laietana 46. God mexicansk mat til en veldig billig penge. Jeg anbefaler drinken daiquiri med pasjonsfrukt..

…og sjokoladefondanten til dessert. Nam nam!

Flere bilder fra ferien kommer i morgen. Nå skal jeg straks hoppe i dusjen etter en forfriskende tur på Fløien med bestisen min. Resten av dagen skal jeg tilbringe på jobb og der begynner høsten nyheter å strømme inn. Veldig gøy! I går fikk vi blant annet inn en genser fra By Malene Birger som jeg ikke klarer å slutte og tenke på..

Destinasjon: Barcelona og Albir

På lørdag kom jeg tilbake fra en fantastisk ferie i Spania, nærmere bestemt Barcelona og Albir. Jeg dro sammen med fire andre, og vi har storkost oss fra morgen til kveld. Jeg har tatt massevis av bilder i løpet av oppholdet som jeg tenkte å dele med dere på bloggen fremover. Jeg starter med noen bilder av reiseantrekket mitt fra første stopp på ferien; Barcelona.

Skjorte H&M // Bukse Bik Bok // Sko Ash // Klokke Daniel Wellington // Mobilveske Designers Remix // Veske Balenciaga